به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

مترجم قالب های مختلف به قالب Blog sky(قالب ساز)

مترجم قالب های مختلف به قالب  Blog sky(قالب ساز)

سلام

یه برنامه جالب توی یه سایتی دیدم گفتم به شما هم بگم خوشحال بشیدید.خیلی وقتا پیش اومده که یه قالب دیدید که خیلی قشنگه ولی حیف که نمی تونید استفاده کنید چون مال یه سایت دیگست.ولی حالا با این بر نامه می تونید اونو به قالب Blog Sky  تبدیل کنید.(فقط به بلاگ اسکای).فقط کافیه کد وبلاگ رو کپی کنین توی برنامه بعد دگمه ترجمه قالب.برنامه فازسی هستش.ولی اشکالش اینه که حتما باید .Net Framework  روی سیستم شما نصب باشه تا بتونید اجراش کنید.(یکی از توابع برنامه نویسی که برای اجرای بعضی از برنامه ها لازمه).هر دو تا برنامه رو میتونید از اینجا دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر
سعید درودی دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 15:27 http://winstudio.blogsky.com

سلام دوست عزیز
من شما رو لینک کردم شما هم من رو با نام استدیو ویندوز لینک کنید ضمنا سعی میکنم نسخه آنلاین این مترحم رو آماده کنم اگر از اون استفاده کردی و مشکلی داشت لطفا گزارش بده تا در نسخه های آتی اصلاح بشه
ضمنا اگر دوست داری به بخش نظراتت شکلک اضافه کنی سری به وبلاگ www.tools.blogsky.com بزنید

با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد