به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

سایت 20$

سلام،اینم سایت عالیه دیگه.من دارم باهاش کار میکنم.

بعد از اینکه وارد سایت زیر(سایت شماره 1) می شوید ابتدا برای تغییر زبان سایت از فرانسوی به انگلیسی پرچم امریکا را در پایین همان سایت کلیک کنید سپس ایمیل خودتان را که بعنوان نام کاربری شما حساب می شود در مستطیل مشخص شده وارد .
می کنید(ایمیل را با ذکر @ تایپ کنید) و گزینه join us را کلیک میکنید, صفحه ای باز می شود که باید نرم افزار شرکت تبلیغاتی 20 دلارسورف دانلود بکنید که حجم آن 1.45 مگا بایت است و در مراحل نصب باید نام و جنسیت و زبان و اگر سایت یا وبلاگ دارید وارد کنید بعد از تکمیل برای شما یک ایمیل که پسورد ورود به سایت است ارسال می شود(این ایمیل حداکثر تا 24 ساعت از طرف شرکت 20 $ به ایمیل شما ارسال خواهد شد ) بعد از دریافت پسورد از ایمیل ارسالی , میبایست به سایت شماره 2 رفته و پسورد دریافت شده را برای ورود به صفحه خصوصی خود در شرکت 20$ تایپ کنید.(در سایت شماره 2 , در قسمت ایمیل , ایمیل خود را با درج @ تایپ کنید
.)

توجه: بهتر است بعد از موفق شدن به ورود به صفحه خصوصی تان در شرکت 20$ ,پسورد خود را در قسمت Account تغییر دهید.

سایت شماره 1 (لینک عضویت من):

http://en.20dollars2surf.com/?ref=21962

سایت شماره 2 : http://member.20dollars2surf.com/login.php

کسانی که عضو شرکت 20$ شدند , برای زیرمجموعه گیری می بایست از لینک عضویت مخصوص خودشون استفاده کنند, کافیست این لینک را از کلیک کردن قسمت referrals (در کادر سفید بالای صفحه خصوصی تون در 20$) save کنید.(لینک خصوصی تان در کادر زرد رنگ درج شده است)

نیسان قشقایی

 نیسان قشقایی

مشخصات فنی نیسان قشقایی:

نیسان قشقایی با طول ۴۳۱۵ میلی متری و وزن خالص ۱۴۷۷ کیلوگرمی در رده ی خودروهای SUV جمع و جور قرار می گیرد. مدلی که قراره در ایران تولید بشه از یه موتور ۲ لیتری با آرایش ۴ سیلندر خطی و ۱۶ سوپاپه با ماکزیمم توان ۱۰۴ کیلو وات (حدود ۱۴۰ اسب بخار) . نیسان قشقایی هم مانند برادر بزرگترش یعنی نیسان مورانو از یه گیربکس CVT البته قابل تبدیل به ۶ سرعته ی دستی بهره می بره که تا اونجایی که امکان داره تعویض دنده نرم و غیر قابل احساس باشه. درباره ی مصرف سوخت و شتاب و ماکزیمم سرعت نتونستم اطلاعت درستی رو پیدا کنم اما مثل اینکه ۹/۹ لیتر مصرف ترکیبی داره. درباره ی شتاب و ماکزیمم سرعتش هم با توجه به قدرت ۱۴۰ اسب بخاری و وزن ۲/۵ تنی نمی توان انتظار زیادی ازش داشت.

نیسان قشقایی 

 بقیه در ادامه مطلب....

ادامه مطلب ...