به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

بیشترین کلمات سرچ شده در سال 2009

بیشترین کلمات سرچ شده در سال 2009

کلمات کلیدی2009 

آسیب شناسی آموزش آموزش الکترونیک آینده پژوهی اخلاق در سازمان اخلاق واقعی سازمانی استراتژی اصول و مبانی مدیریت و سرپرستی سازمان‌ها اعتماد اقتصاد اقتصاد نوین امنیت انحصار انسان اهمیت تبلیغات در اینترنت اپل بازار بازاریابی بازاریابی الکترونیک برنامه ریزی استراتژیک برنامه‌ریزی شغلی بورس بورس طلا تبلیغات تحلیل ارزش تصمیم گیری تعارض سازمانی تغییر فرهنگ‌ سازمانی‌ تله شاپینگ توسعه صنعتی تولید ناخالص ملی تیم جامعه مجازی خرید اینترنتی خلاقیت خوشه های صنعتی دانش نوآوری دروغگویی راستگویی راهبرد زنجیره تامین سازمان شبکه سازی در بازاریابی بنگاه های کو شش سیگما شوک قیمتی صداقت صداقت کارمندان صنایع مادر صنایع کوچک صنعت طلا و جواهر عصر اطلاعات فروش فن آوری اطلاعات قیمت طلا مالیات مدل برایسون مدیریت ارزش مدیریت منابع انسانی مدیرعامل اَم‌جن مدیریت مدیریت اجرایی مدیریت


بقیه در ادامه مطلب . .............

ادامه مطلب ...

معرفی دو دوربین عکاسی دیجیتال فوق باریک و زیبا از سامسونگ

معرفی دو دوربین عکاسی دیجیتال فوق باریک و زیبا از سامسونگ

دوربین‌های ST70 و ST60 قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را به سری دوربین‌های فوق باریک سامسونگ افزوده‌اند.

شرکت Samsung Digital Imaging که از فعالان بخش لوازم دیجیتال به شمار می‌آید، امروز دو دوربین دیجیتال فوق باریک را برای کسانی که به دنبال دوربین زیبا برای استفاده در مهمانی‌ها، اجتماعات خانوادگی و دیگر لحظات خاص هستند معرفی کرد.

هر دو دوربین ضخامتی در حدود 65/0 اینچ داشته و در کنار دقت تصویر 2/14 مگاپیکسل در دوربین ST70 و 2/12 مگاپیکسل در دوربین ST60، به ترتیب دارای بزرگنمایی نوری 5 برابر و 4 برابر بوده و در ضمن به یک صفحه‌نمایش 7/2 اینچی نیز مجهز هستند.

به گفته S J Park، مدیر کل شرکت Samsung Digital Imaging، مصرف‌کنندگان به دنبال وسیله‌ای قابل حمل برای عکاسی سریع هستند و دو مدل ST70 و ST60 برای پاسخگویی به این نیاز معرفی شده است.
او سپس ادامه داد: «برخلاف اندازه آنها، هر دو دوربین ST70 و ST60 دارای امکانات متنوعی بوده و عکاسان آماتور و حرفه‌ای را که به دنبال دوربینی با امکانات مختلف بوده و در عین حال می‌خواهند کار با آن ساده باشد را راضی نگه خواهد داشت.»


امکانات و توضیح بیشتر در ادامه مطلب . .............

ادامه مطلب ...

عکس و مشخصات فنی پژو Peugeot 207i

مشخصات فنی پژو Peugeot 207i


تجربه تمایز
در طراحی خودرو زیبا و اسپرت 207آی از آخرین تکنولوژی های روز استفاده شده است. 207آی به دلیل چالاکی و قابلیت های دینامیکی بالا، مصرف سوخت پایین، قیمت مناسب، استفاده از موتور با قدرت بالا و مطابقت با استانداردهای روز اروپا از محبوبیت ویژه ای چه در میان جوانان و چه در میان خانواده ها در سطح جهان برخوردار شده است. پژو 207آی با ظاهری چالاک و استایلی زیبا و نمای داخلی شکیل، احساس آرامش و وقار خاصی را به سرنشینان خویش می دهد. در طراحی و تولید پژو 207آی از جدیدترین دستاوردهای فنی و مهندسی دنیا استفاده شده است.در ایران با سطح تجهیزات فول آپشن و در نوع گیربکس دستی و اتوماتیک به بازار عرضه می شود. 207آی علاوه بر ایران خودرو در کشورهایی که شریک تجاری پژو محسوب می شوند از قبیل برز‫یل، آرژانتین، مالز‫ی، چین نیز تولید و عرضه و می شود.
207آی با توجه به نوع جاده های کشور، نوع سوخت موجود درکشور و آب و هوای مناطق مختلف ایران، متناسب سازی شده و با این موارد کاملاً همخوانی دارد.  مصرف سوخت پائین موتور TU5 در کنار قدرت موتور بالای آن از جمله مزایای  207i است. 
شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو، کیفیت 207i را تضمین می کند. دوام و عمر بالای قطعات خودرو می تواند در کاهش هزینه های نگهداری 207i بسیار موثر باشد.



به ادامه مطلب بروید. ............ ادامه مطلب ...

دامنه رایگان(واقعی)

دامنه رایگان(کاملا واقعی)

با سلام

امروز قصد دارم سایتی را به شما معرفی کنم که می تواند با ثبت نام در آن و معرفی آن به 9 نفر دیگر یکی از دامنه های رایگان زیر را داشته باشید:


yourname.com
yourname.org
youname.net


برای عضویت در این سایت مراجل زیر را دنبال کنید.


بروید به ادامه مطلب......

ادامه مطلب ...

پرتابل کردن نرم افزار ها با Win Rar

پرتابل کردن نرم افزار ها با Win Rar

(برای انجام این کار به هیچ گونه مهارت خاصی نیاز نیست و یک ترفند کوچک ولی فوقالعاده ست)


امروزه نرم افزارهای Portable یا به اصطلاح پرتابل (قابل حمل) به دلیل مزیت‏های خاصی که دارند از طرفداران زیادی برخوردارند. این گونه نرم افزارها نسخه‏های بدون نیاز به نصب برنامه‏های معمولی هستند که دارای کاربردهای گوناگونی می‏باشند. در سیستم‏هایی که محدود شده‏اند و امکان نصب برنامه وجود ندارد با استفاده از نسخه‏های پرتابل برنامه‏‏ها امکان اجرای آنها بدون نیاز به نصب وجود دارد. همچنین نرم افزارهای پرتابل را می‏توان در فلش دیسک ذخیره کرد تا در هر زمانی امکان اجرای مستقیم برنامه‏ها بدون نصب آنها فراهم باشد. 

برای دستیابی به نسخه‏های پرتابل برنامه‏ها راه‏های گوناگونی وجود دارد. می‏توان آنها را مستقیماً از اینترنت دانلود کرد. یا اینکه با استفاده از نرم افزارهای جانبی نظیر Thinstall به قابل حمل سازی برنامه‏ها پرداخت. اما در این ترفند قصد داریم به نحوه پرتابل کردن نرم افزارها با استفاده از نرم افزار معروف WinRAR بپردازیم. WinRAR را اکثر کاربران به عنوان یک نرم افزار فشرده ساز می‏شناسند اما با استفاده از این ترفند از آن می‏توان برای پرتابل کردن نرم افزارها نیز استفاده کرد.


به ادامه مطلب بروید. .......

ادامه مطلب ...

لینک دانلود غیر مستقیم 4shared رو مستقیم کنید!!!

لینک دانلود غیر مستقیم 4shared رو مستقیم کنید!!!(ترفند)

اگر اهل دانلود فایل باشید حتماً با وب‌سایت 4shared.com آشنایی دارید. 4shared یکی از قدیمی‌ترین و قدرتمندترین سایت‌های آپلود رایگان است که در ایران نیز به خصوص در میان سایت‌های موزیک طرفدار زیادی دارد، به طوریکه اکثر فایل‌های موزیک پس از انتشار بر روی 4shared آپلود میشود. شما میتوانید کلیه فایل‌های خود اعم از موزیک، فیلم، برنامه و... را در 4shared آپلود کرده و سپس لینک دانلود آن را در اختیار دیگران قرار دهید تا فایل شما را دانلود کنند.

اگر تاکنونی فایلی را از 4shared دانلود کرده باشید حتماً میدانید دانلود از آن به شکل مستقیم نیست و غیر‌مستقیم است. یعنی شما نمیتوانید پس از وارد نمودن لینک دانلود در مرورگر یا دانلود‌ منیجر آن را دانلود کنید؛ بلکه به صفحه دیگری روانه میشوید و پس از کلیک بر روی Download Now و سپس انتظار جهت صفر شدن تایمر ۲۰ و حتی ۶۰ ثانیه ای میتوانید فایل را دریافت کنید. طبعأ این موضوع زمانی هر چند اندک را از شما میگیرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی بسیار ساده را برای شما بازگو کنیم که با بهره گیری از آن میتوانید لینک‌های ‌دانلود 4shared را کاملأ مستقیم کنید و دیگر دو مرحله از دانلود را طی نکنید! این ترفند بر روی کلیه فایل‌های موزیک مانند mp3 قابل اجراست و همچنین برای اکثر فایل‌های دیگر نیز امکان پذیر است.


به ادامه مطلب بروید. .......

ادامه مطلب ...

پاک شدن پیامک از گوشی طرف مقابل بعد از خواندن

پاک شدن پیامک از گوشی طرف مقابل بعد از خواندن


.با این نرم افزار جالب شما می تونید به هر شخصی که می خواهید SMS مورد نظر را بفرستید تا بعد از ارسالsms خودش  به صورت اتوماتیک روی موبایل شخص مورد نظر باز شود و بعد از خواندن آن بازهم خود به خود از روی موبایل آن شخص حذف شود.

www.danlod20.tk



دانلود در ادامه مطلب .......

ادامه مطلب ...