به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

اینترنت رایگان به مناسبت 1 سالگی وبلاگ

اینترنت رایگان به مناسبت 1 سالگی وبلاگ

Username: hojatwebs.blogsky.com

Password: tarfandestan.com

لازم به ذکر است اینترنت های رایگان اهدایی همانند اینترنت رایگان ترفندستان به صورت زیر هستند:

از این پس برای هر کاربر (هر خط تلفن) در هر روز امکان استفاده از این اینترنت رایگان به مدت 1 ساعت وجود دارد. یعنی پس از گذشت 1 ساعت از استفاده، دیگر امکان مرور صفحات در وب وجود ندارد. تا روز بعد که مجدداً کاربر می‏تواند 1 ساعت از اینترنت رایگان استفاده کند.
اما این پایان محدودیت نیست! بلکه شما می‏توانید این میزان سهمیه روزانه خود از اینترنت رایگان را افزایش دهید. بدین صورت که با اتصال به شماره هوشمند 9092304242 و حدأقل 15 دقیقه استفاده از این شبکه هوشمند، 1 ساعت دیگر اینترنت رایگان شما شارژ خواهد شد. هزینه استفاده از اینترنت هوشمند دقیقه ای 5 تومان است که بر روی قبض تلفن خواهد آمد.
به زبان ساده تر، شما 1 ساعت از اینترنت رایگان ترفندستان استفاده می‏کنید و سهمیه روزانه شما به اتمام می‏رسد. حال می‏توانید در صورت نیاز حدأقل 15 دقیقه به شماره هوشمند 9092304242 متصل شوید و از این اینترنت استفاده کنید. با این کار 1 ساعت دیگر اینترنت رایگان برای خط شما شارژ شده است و می‏توانید اتصال خود از شبکه هوشمند را قطع کنید و 1 ساعت دیگر از اینترنت رایگان استفاده کنید. اگر این 1 ساعت دوم هم تمام شود، باز هم می‏توانید 15 دقیقه دیگر از اینترنت هوشمند استفاده کنید تا 1 ساعت دیگر اینترنت رایگان شارژ شود و به همین ترتیب می‏توانید تا هر مقدار که بخواهید اینترنت رایگان خود را شارژ کنید. همچنین دقت کنید این 15 دقیقه‏ها می‏تواند متوالی باشد. یعنی با اتصال 30 دقیقه به شبکه هوشمند، اینترنت رایگان 2 ساعت شارژ خواهد شد، با 45 دقیقه اتصال به شبکه هوشمند، اینترنت رایگان 3 ساعت شارژ خواهد شد و... . در اصل به ازای هر 15 دقیقه اتصال به شبکه هوشمند، 1 ساعت اینترنت رایگان شارژ می‏گردد.
اینترنتهای رایگان، تنها مخصوص شهر تهران میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد