به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

دامنه رایگان(واقعی)

دامنه رایگان(کاملا واقعی)

با سلام

امروز قصد دارم سایتی را به شما معرفی کنم که می تواند با ثبت نام در آن و معرفی آن به 9 نفر دیگر یکی از دامنه های رایگان زیر را داشته باشید:


yourname.com
yourname.org
youname.net


برای عضویت در این سایت مراجل زیر را دنبال کنید.


بروید به ادامه مطلب......

منه

دامنه رایگان(کاملا واقعی)

با سلام

امروز قصد دارم سایتی را به شما معرفی کنم که می تواند با ثبت نام در آن و معرفی آن به 9 نفر دیگر یکی از دامنه های رایگان زیر را داشته باشید:

yourname.com
yourname.org
youname.net


من خودم گرفتم و الان برای دامین دوم دارم عضو می گیرم

ابتدا از اینجا وارد سایت شوید و در پایین در قسمت Step1 :

تیک اولین گزینه را انتخاب کنید
یعنی گزینه 
 9 Referrals

تیک های بعدی برای ثبت دو دامین رایگان می باشد ولی باید این سایت را به 16 نفر معرفی کنید(اگه خواستید می تونید انتخاب کنید)

نکته : منظور از معرفی کردن این است که طرف مقابل باید در این سایت ثبت نام کند دقت کنید که هر کونه تقلب باعث حذف شما خواهد شد زیرا که آی پی شما در این سایت ثبت شده و اگر بخواهید همه 9 نفر را خودتان ثبت نام کنید مطمئنا حذف خواهید شد.

در قسمت دوم یعنی Step2 :

شما باید آدرس ایمیل خود را به همراه پسوردتان وارد نمایید و تیک زیر را هم بزنید:
یعنی گزینه : Terms of Service
I agree to the

سپس بر روی  Register   کلید نمایید تا به صفحه بعد بروید. در صفحه ای که باز می شود مشخصات خود را وارد کنید مانند فرم زیر

واقعی

در پایان : هنگامی که شما این سایت را به 9 نفر معرفی نمودید وارد سایت شده و دامین خود را ایجاد کنید.

نظر یادتون نره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد