به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

بازی بسیار جالب بولینگ - بصورت جاوا

بازی بسیار جالب بولینگ برای موبایل بصورت جاوا و در دو سایز : ۳۶۰×۶۴۰ و ۲۴۰×۳۲۰ . هم اکنون از Hojat Webs دریافت نمایید.

دانلود در ادامه . ................

ادامه مطلب ...

آموزش ساین برنامه های سیمبیان(به همراه نرم افزار لازم)

آموزش ساین برنامه های سیمبیان(به همراه نرم افزار لازم)

(اختصاصی Hojat WEBs)

سلام

اگر جزء آن دسته از کسانی هستید که گوشیتان سیستم عامل سیمبیان داره ( که بیشتر در بین گوشیهای نوکیا دیده می شود) تا حhلا براتون پیش اومده که قصد نصب بازی یا برنامه ای رو داشته اید ولی با این پیغام اخطار رو به رو شده اید:

Certification Error!

حالا قصد دارم توی این پست آموزش بدم که چطور برنامه ها رو ساین کنید تا از شر این پیغام خطا راحت بشید.آموزش به همراه نرم افزار مورد نیاز برای ساین کردن برنامه های سیمبیان در یک فایل فشرده با فرمت ZIP و کمترین حجم ممکن (3.58مگ)!!!توسط  Hojat WEBs قرار داده شده که حتی کاربران دیال آپ هم به راحتی میتونن دانلود کنن.

امیدوارم خوشتون بیاد و مورد استفاده قرار بگیره.

برای دانلود به ادامه مطلب برید . ..............


ادامه مطلب ...

نرم افزار موبایل Smartcom Gps(موبایل جی پی اس)

GPS چیست ؟
جی پی اس یا سیستم مکان یابی جهانی به شما کمک خواهد کرد تا مکان خود را بر روی کره زمین پیدا کنید. در واقع با داشتن نقشه کامل و کالیبره شده شهری که در آن قرار دارید به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی می توانید مسیر خود را بیابید.

نرم افزار موبایل Smartcom Gps :
نرم افزار موبایل یاد شده به دلیل حجم کم ، سادگی تنظیمات و همچنین ساخته شدن نقشه های مختلف سازگار با این برنامه ( به خصوص نقشه GPS شهرهای ایران ) به تمامی استفاده کنندگان ویرایش سوم سری 60 نوکیا توصیه می شود. این نرم افزار برای شما آماده شده است.


این نسخه فارسی اختصاصی از طرف نایت دانلود برای شما آماده شده است.

(ابن مطلب با اجازه از مدیر سایت نایت دانلود کپی برداری شده است)

ادامه مطلب ...

جلوگیری از انتقال ویروس توسط USB Virus Scan

جلوگیری از انتقال ویروس توسط USB Virus Scan


با نصب این برنامه به محض اتصال یک وسیله USB حافضه دار شروع به اسکن آن می کند و از ورود ویروس ها و تروجان ها و کرم ها و ........... به سیستم جلوگیری میکند


دانلود در ادامه مطلب . ............

ادامه مطلب ...

پلیر بسیار شیک و محبوب TTPod 3.71 En مخصوص نوکیاs60.v5

پلیر بسیار شیک و محبوب TTPod 3.71 En مخصوص نوکیاs60.v5

لینک ها درست شد و مستقیم

یکی از پلیر های گوشی های موبایل که روز به روز به محبوبیت خود در بین مدل های مختلف گوشی های همراه افزوده پلیر TTPod نام دارد . بسیاری از کاربران همواره در نصب این پلیر بسیار زیبا و شیک بر روی گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ به مشکل مواجه می شدند . اما این بار در سایت Hojat WEBs نسخه TTPod 3.71 En از این پلیر را که به زبان انگلیسی نیز می باشد برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ تهیه نموده . امیدواریم از این نرم افزار لذت ببرید .

 

پلیر بسیار شیک و محبوب TTPod 3.71 En مخصوص نوکیا سری 60 ورژن 5

دانلود در ادامه مطلب . ............

ادامه مطلب ...

قرار دادن آیکون برای سایت (favicon)

قرار دادن آیکون برای سایت (favicon)

حتما تا کنون تصاویر کوچک یا همان آیکون را در کنار نوار آدرس سایت در حال نمایش یا محل نمایش عنوان سایت، در برنامه مرورگر خود دیده اید، این تصویر کوچک اصطلاحا favicon نام دارد. در این مطلب قصد داریم چگونگی قرار دادن این آیکون ریز را به شما آموزش دهیم.

برای انجام این کار دو مرحله باید صورت گیرد: آماده سازی آیکون – قرار دادن کد نمایش دهنده آیکون در کد قالب وبلاگ یا سایت شما:



شما باید ابتدا یک تصویر ۱۶ در ۱۶ پیکسل آماده کنید. این کار را می توان با استفاده از برنامه های گرافیکی و یا سایت های مخصوص ارائه favicon انجام داد.فرمت فایل تصویری شما حتی الامکان باید یکی از این فرمت ها باشد تا در مرورگر قابل نمایش باشد: ico , png , gif
چنانچه با نرم افزارهای گرافیکی آشنایی ندارید یا امکان طراحی برای شما نیست ، سایت favicon.cc ‌این امکان را برای شما به راحتی میسر کرده است. کافی است به سایت مراجعه کرده و آیکون دلخواه خود را بسازید. این سایت قابلیت تبدیل تصویر مورد نظر شما به favicon را نیز دارد.

با توجه به اینکه در favicon محدودیت نمایش تعداد رنگ وجود دارد ممکن است طرح شما چندان چشمگیر در نیاید، پس نمی توان از گرافیک بالا یا جزییات زیادی بهره برد.


برای ادامه ترفند و کپی کد به ادامه مطلب بروید . ....................

ادامه مطلب ...

اینتر نت رایگان

اینتر نت رایگان

Username: hojatwebs.blogsky.com


Password: tarfandestan.com


لازم به ذکر است اینترنت های رایگان اهدایی همانند اینترنت رایگان ترفندستان به صورت زیر هستند:

از این پس برای هر کاربر (هر خط تلفن) در هر روز امکان استفاده از این اینترنت رایگان به مدت 1 ساعت وجود دارد. یعنی پس از گذشت 1 ساعت از استفاده، دیگر امکان مرور صفحات در وب وجود ندارد. تا روز بعد که مجدداً کاربر می‏تواند 1 ساعت از اینترنت رایگان استفاده کند.
اما این پایان محدودیت نیست! بلکه شما می‏توانید این میزان سهمیه روزانه خود از اینترنت رایگان را افزایش دهید. بدین صورت که با اتصال به شماره هوشمند 9092304242 و حدأقل 15 دقیقه استفاده از این شبکه هوشمند، 1 ساعت دیگر اینترنت رایگان شما شارژ خواهد شد. هزینه استفاده از اینترنت هوشمند دقیقه ای 5 تومان است که بر روی قبض تلفن خواهد آمد.
به زبان ساده تر، شما 1 ساعت از اینترنت رایگان ترفندستان استفاده می‏کنید و سهمیه روزانه شما به اتمام می‏رسد. حال می‏توانید در صورت نیاز حدأقل 15 دقیقه به شماره هوشمند 9092304242 متصل شوید و از این اینترنت استفاده کنید. با این کار 1 ساعت دیگر اینترنت رایگان برای خط شما شارژ شده است و می‏توانید اتصال خود از شبکه هوشمند را قطع کنید و 1 ساعت دیگر از اینترنت رایگان استفاده کنید. اگر این 1 ساعت دوم هم تمام شود، باز هم می‏توانید 15 دقیقه دیگر از اینترنت هوشمند استفاده کنید تا 1 ساعت دیگر اینترنت رایگان شارژ شود و به همین ترتیب می‏توانید تا هر مقدار که بخواهید اینترنت رایگان خود را شارژ کنید. همچنین دقت کنید این 15 دقیقه‏ها می‏تواند متوالی باشد. یعنی با اتصال 30 دقیقه به شبکه هوشمند، اینترنت رایگان 2 ساعت شارژ خواهد شد، با 45 دقیقه اتصال به شبکه هوشمند، اینترنت رایگان 3 ساعت شارژ خواهد شد و... . در اصل به ازای هر 15 دقیقه اتصال به شبکه هوشمند، 1 ساعت اینترنت رایگان شارژ می‏گردد.
اینترنتهای رایگان، تنها مخصوص شهر تهران میباشد.