به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

بسیاری از صاحبان تبلت Galaxy سامسونگ، از خرید خود پشیمان هستند

به نظر می رسد بسیاری از خریداران تبلت گلکسی سامسونگ از خرید خود ناراضی هستند. در واقع 16  درصد از خریداران این محصول گفته اند که اگر زمان به عقب بازگردد، مجددا این تبلت را خریداری نخواهند کرد. این تعداد کاربر ناراضی در مقایسه با سایر برندها، درصد زیادی است. شاید یکی از عللی که کاربران از خرید خود پشیمان هستند، تبلیغات محصولاتی همچون تبلت Xoom یا سیستم عامل Honeycomb است که قرار است در آینده به بازار ارائه شوند.


موسسه تحقیقاتی ITG اعلام کرده که 13 درصد از خریداران تبلت های Galaxy برای بازگرداندن تبلت خود به فروشنده مراجعه کردند. این میزان در زمان تعطیلات کریسمس به 16 درصد افزایش یافته است.

البته شاید این میزان از نظر شما خیلی هم زیاد نباشد. ولی وقتی بدانید تبلت iPad تنها 2% بازگشتی داشته مطمئن می شوید صاحبان iPad رضایت بیشتری از محصول خود دارند.

شاید کاربرانی که از تبلت اندرویدی خود ناراضی هستند، متوجه شده اند که سیستم عامل این تبلت ها مخصوص موبایل است و سیستم عامل مخصوص تبلت هنوز به بازار عرضه نشده است. شاید هم با دیدن مشخصات تبلت های Xoom و ... از این خرید پشیمان شده اند. ما هم همچنان به شما توصیه می کنیم برای خرید تبلت خود عجله نکنید. چراکه تبلت های بهتری در راه است.


منبع: زومیت ==>http://www.zoomit.ir


دوستان . نظر یادتون نره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد