به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

معرفی امکانات و مشخصات گوشی نوکیا E7

پس از مدتها انتظار بلاخره شرکت نوکیا یکی از مجهرترین مدل سری بیزینسی خود با نام E7 را وارد بازار نمود این گوشی زیبا که از امکانات مناسب و قابل قبولی در این رده برخوردار است موضوع بررسی این نوبت ماست. با ما در این بررسی همراه شوید.

nokia_e7_mobile_review_01.jpg

معرفی و عکسها در ادامه مطلب . ...........

ادامه مطلب ...

Impetus Drummer - لذت نواختن درام کیت برای S60.v5

Impetus Drummer v.1.0.0 for S60v5

 

 

Impetus Drummer یک برنامه جالب و سرگرم کننده برای گوشی های سری ۶۰ ویرایش پنجم می باشد. این برنامه در واقع یک شبیه ساز درام کیت می باشد. شما توسط این برنامه در گوشی خود می توانید آهنگ های زیبای درام را ساخته و ضبط نمایید و برای دوستان خود به نمایش بگذارید. محیط این برنامه دارای گرافیک زیبا و شبیه ساز واقع گرایانه ای می باشد ، همچنین جلوه های صوتی این برنامه بسیار جذاب و زیبا می باشد. این برنامه سازگار با صفحه لمسی گوشی های سری ۶۰ ویرایش پنجم نیز می باشد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از Hojat WEBs دریافت نمایید.


دانلود در ادامه مطلب . ........

ادامه مطلب ...

مبدل Text به ASCII هنری - متن به تصویر هنری

مبدل Text به ASCII  هنری – برنامه تحت  وبی (نصب شده روی هاست) است که به شما امکانات زیادی در خلق متون هنری اسکی می دهید.

شما می توانید متن های تولید شده را در امضای ایمیل خود قرار دهید و یا در صفحه وب تان  و یا هر جای دیگر …



آدرس این ابزار(سایت) جالب : http://patorjk.com/software/taag


دوستان عزیز نظرشون رو درمورد سایت معرفی شده بگن - ممنون


تست اولین پورشه پانامرا در تهران

درچند شماره قبلی خبری مبنی بر ورود اولین پورشه پانامراS  به ایران را چاپ کردیم، و به شما مخاطبین گرامی قول دادیم در اولین فرصت گزارش مفصلی از این خودرو زیبا و استثنایی برای شما تهیه کنیم.و حالا وقت آن رسیده تا به تیم تست دنیای خودرو به قول خود عمل کند و در یکی از روزهای سرد پاییزی این خودرو را تست کند.ملاقات با پورشه پانامراS در کشور های حوزه خلیج فارس کمی دشوار است چه برسد به آنکه بخواهیم با این خودرو تازه وارد که تعداد انگشت شماری از آن در امارات تردد می کنند در تهران ملاقات داشته باشیم.تنها یک تماس تلفنی کوتاه کافی بود تا مالک خوش برخورد پانامرا در اولین زمان ممکن خود را به محل قرار برساند.پانامرا در 3مدل عرضه می شود. مدل S و S4 با پیشرانه 8سیلندر4.8لیتری 400 اسب بخاری و مدل TURBO با پیشرانه 8سیلندر Vشکل 500 اسب بخاری سه مدلی هستند که برای سفارش هرکدام بیش از 6ماه باید در لیست انتظار پورشه قرار بگیرید.پانامرا پنجمین خودروی تاریخ کمپانی ارشد پورشه بعد از 911،BOXTER،CAYENNE، CARRERA است.خودروی با طرحی کاملاً متفاوت با دیگر مدل های پورشه.پانامرا بعد از مدت ها انتظار بالاخره در اواسط سال 2009 وارد بازار شد.خودرویی که برخلاف مدل های سواری پورشه موتور جلو و چهار در است.


عکسها  و مطالب بیشتر در ادامه مطلب . .......

ادامه مطلب ...

راه اندازی تولبار وبلاگ

سلام به همه دوستان و بازدید کنندگان گرامی

تولبار وبلاگ راه اندازی شد.

شما در این تولبار که در پایین وبلاگ لود می شود از امکانات زیر استفاده کنید :

  • امکان به اشتراک گذاشتن مطالب سایت در شبکه های اجتماعی

  • امکان اضافه کردن سایت به لیست علاقمندیها

  • امکان ترجمه سایت به زبان های مختلف

  • امکان استفاده از ابزارهای مفیدی مثل فرم تماس با ما

  • امکان چت آنلاین

  • امکان مترجم متن

  • امکان بازی آنلاین

  •    امکان فال
  • امکان جستجوگر سایت بزودی

  • و امکانات دیگری که به مرور به تولبار اضافه خواهد شد .

تولبار حاضر ، نسخه آزمایشی بوده و بزودی امکانات جدیدی به آن اضافه خواهد شد .


تولبار چیست ؟

تولبارها ، ابزارهای مفیدی هستند که مدیران وبسایت ها را قادر می سازند امکانات مختلف و پیچیده ای را در اختیار کاربران خود بگذارند . تولبارها از شلوغ شدن و برهم ریختگی صفحات وب جلوگیری کرده و طیف جدیدی از امکانات تعاملی را در اختیار کاربران و بازدیدکنندگان وبسایت شما قرار می دهد .

تیتراژ زیبا و دلنشین برنامه "شب شیشه ای"با صدای مهدی یراعی

برنامه پر مخاطب و پر طرفدار شب شیشه ای یکی از داغ ترین و جنجالی ترین برنامه های تلویزیونی بود که با اجرای مجری توانمند ” رضا رشیدپور ” از شبکه تهران پخش میشد. هدف این برنامه گفتگو و مصاحبه با میهمانان سرشناس دعوت شده به این برنامه بود.

در انتهای این برنامه آهنگ بسیار زیبایی بنام ” تنهایی ” با صدای مهدی یراحی پخش میشد که این موسیقی فوق العاده دلنشین و زیبا بود. هم اکنون میتوانید این موسیقی زیبا را از Hojat WEBs دریافت نمایید.

دانلود در ادامه مطلب . ...........


ادامه مطلب ...

مجموعه ای ار بهترین تصاویر مختلف -The Best Mixed Wallpapers

 

The Best Mixed Wallpapers

  

 

در این مطلب مجموعه ای از ۳۵ تصویر زیبا و بی نظیر با موضوعات مختلف را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.  تصاویر این مجموعه در اندازه ۱۲۰۰×۱۹۲۰ ، با فرمت JPG و کیفیت بالا می باشد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این مجموعه را با لینک مستقیم از سایت HojatWEBs دریافت نمایید.


دانلود در ادامه مطلب. ............

ادامه مطلب ...