به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

دانلود والپیپر کامپیوتر - Wallpapers Mania 124


دانلود والپیپر کامپیوتر - Wallpapers Mania 124

این مجموعه شامل سی و شش والپیپر کامپیوتر با فرمت jpg می باشد. افراد بسته به ذوق و سلیقه خود می توانند از این پک جدید والپیپر در طول ماه برای تزیین بک گراند دسکتاپ خود استفاده کنند. 


دانلود در ادامه مطلب . ......

ادامه مطلب ...

دانلود بازی خاطره انگیز مورتال کامبت - جاوا - Mortal Kombat

بازی جذاب و خاطره انگیز مورتال کامبت Ultimat mortal kombat 3 - جاوا


یکی از بازیهای بسیار جالب و قدیمی که شاید همگی با نام آن آشنا باشید بازی مورتال کامبت Mortal Kombat میباشد. که یکی از بازیهای بسیار مهیج و پرطرفدار از سری بازی های اکشن میباشد این نسخه از بازی قبلا برای کنسول سگا ساخته شد در در بازار عرضه گردید و یکی از محبوب ترین بازی های سگا محسوب می شود که صورت دو نفره میتوانید این بازی را انجام دهید. شما میتوانید در این بازی جنگجوی خود را انتخاب کرده و به جنگ با یکدیگر بپردازید شما پس از گذرانید دو مرحله از بازی و برنده شدن در این مراحل میتوانید به مرحله بعد راه یابید. مورتال کامبت، یکی از بازیهای رایانه ای ساخته شده که ایده اصلی آن توسط ed Boob , John Tobias بود. فیلم سینمایی نیز از روی همین بازی تهیه شد. فیلم مورتال کامبت در سال ۱۹۹۵ (میلادی) و فیلم بعدی در سال ۱۹۹۷ (میلادی) عرضه شدند.بازی مورتال کامبت نخستین بار بر روی کنسول سگا عرضه گردید. این بازی از نوع بازی های جنگی می باشد که معمولاً به صورت دونفره بازی می شود. روال بازی در تمام نسخه های مورتال کامبت تا حد زیادی یکسان می باشد و بدین ترتیب می باشد که در صفحه اول جنگجو را انتخاب می کنید و طی دو مرحله(Round) به جنگ با یکدیگر می پردازید.برنده بازی کسی است که بتواند در دو مرحله پیروز شود.از جذاب ترین قسمت های این بازی فاتالیتی است. پس از دوبار بردن جنگجوی باخته در حالت گیج و نیمه جان قرار می گیرد و پیغام تمامش کن (Finish Him/Her) به جنگجوی برنده داده می شود.در این لحظه جنگجوی برنده با استفاده از فنون ویژه که به فاتالیتی (Fatality) معروف است ضربه آخر را وارد نموده و بازی را ببرد.

 این بازی بر روی تمامی گوشی های موبایل قابل اجرا میباشد.


دانلود در ادامه مطلب . ......

ادامه مطلب ...

دانلود وکتور بک گراند انتزاعی - Abstract Backgrounds 04


دانلود وکتور بک گراند انتزاعی - Abstract Backgrounds 04

این پک شامل پنج وکتور بک گراند انتزاعی با فرمت jpg, eps می باشد. طراحان می توانند از این تصاویر خطی در بک گراند طراحی های تبلیغاتی و تجاری خود کمک بگیرند. 


دانلود در ادامه مطلب . .......

ادامه مطلب ...

مسنجر همه کاره Foryoursoft Messenger Detect v3.78

Foryoursoft Messenger Detect v3.78 نام نرم افزاری می باشد که مدیران شبکه با نصب بر روی سیستم های شبکه قادرند تا به محتوی گفتگوهای اینترنتی کاربران خود پی ببرند. این نرم افزار قادر است تا متن گفتگوهای اینترنتی در برنامه های MSN , AOL (AIM) chat, Yahoo, و ICQ را نمایش دهد. از ویژگی های این نرم افزار علاوه بر نمایش متون گفتگو می توان به قابلیت ذخیره سازی متن گفتگو ، اجرای خودکار برنامه در هنگام شروع کار سیستم عامل ویندوز ، بدون نیاز به نصب برنامه بر روی Client های شبکه ، قابلیت جستجو در میان Log فایل های برنامه و چت های ذخیره شده و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت foryoursoft می باشد.

 

Foryoursoft Messenger Detect مسنجر همه کاره Foryoursoft Messenger Detect v3.78


دانلود در ادامه مطلب . .......

ادامه مطلب ...

نماد شهر های مختلف جهان بصورت وکتور Symbols of World Cities

 

شهر های مختلف جهان دارای نماد هایی هستند که از مکان های بسیار معروف آنها ساخته شده است. به عنوان مثل نماد شهر پاریس در فرانسه برج ایفل آن است و یا نماد شهر تهران برج میلاد و میدان آزادی آن می باشد. در این مطلب تصاویری زیبا از نماد شهرهای مختلف جهان بصورت وکتور برای شما عزیزان آماده کرده ایم. در این مجموعه چندین نماد زیبا از شهرهای بسیار معروف دنیا گرد آوری شده است. که در تصویر بالا فقط تعدادی از آنها را مشاهده می نمایید. تصاویر این مجموعه در دو فرمت JPG و EPS آماده شده است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است بطوری که هرچقدر آنها را بزرگ کنید ، از کیفیت آنها کاسته نمی شود. شما از این تصاویر می توانید در ساخت طرح ها و بنر های بزرگ استفاده نمایید. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این مجموعه را با لینک مستقیم دریافت نمایید.


دانلود در ادامه مطلب . ........

ادامه مطلب ...

دانلود مداحی به مناسبت شهادت حضرت فاطمه سلام االله علیها

 

ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام االله علیها را به تمامی شیعیان جهان و شما بینندگان عزیز سایت دانلودنشان تسلیت عرض میکنیم. به همین مناسبت چندین نوحه زیبا از مداحان اهل بیت ، حاج محمود کریمی ، حاج محمدرضا طاهری ، حاج سعید حدادیان و هلالی ، برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این مداحی ها با فرمت MP3 می باشد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این مداحی ها را با لینک مستقیم دریافت نمایید.


دانلود در ادامه مطلب . ...

ادامه مطلب ...

تعمیر فایل های زیپ خراب با Zip Repair Pro 4.2.0.1281

احتمالا برای شما هم این مشکل پیش آمده که یک فایل zip از اینترنت دانلود کرده اید ولی هنگامی که می خواهید فایل را از حالت زیپ خارج کنید با خطایی روبرو می شوید که اعلام می کند فایل zip شما سالم نیست و قادر به باز نمودن آن نیستید. حال چاره چیست؟! باید دوباره آن فایل حجیم را دانلود کرد؟

تعمیر فایلهای زیپ Zip Repair Pro

Zip Repair Pro 4.2.0.1281 می تواند فایل زیپ خراب شما را تعمیر نماید. این برنامه با جدا سازی و استخراج فایل های سالم موجود از فایل فشره و تعمیر فایل های خراب کمک بزرگی به شما خواهد کرد. Zip Repair Pro از محیط کاربری ساده ای برخوردار می باشد و شما به آسانی قادر خواهید بود به بازسازی فایل های زیپ خود بپردازید.


دانلود در ادامه مطلب. ....

ادامه مطلب ...