به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت با CFosSpeed v6.50.1810 Final


cFosSpeed نام نرم افزاریست که همین تکنولوژی را در قالب یک نرم افزار به کاربرانش ارائه می دهد. این ابزار ساده اما مفید برای تمامی کاربران با انواع ارتباط های اینترنتی و بسترهای برقرار ارتباط سازگاری داشته و می تواند از کمترین Ping ها بیشترین پهنای باند را برای یک کاربر قابل استفاده نگه دارد. البته استفاده cFosSpeed تنها به اینترنت و ارتباط های اینترنتی ساده ختم نمی شود بلکه برای اجرای بهتر بازی ها ،‌ ارتباط با موبایل ها و از این دست می تواند بسیار مفید واقع شود. این ابزار کم حجم که پنجمین نسخه از آن به تازگی ارائه شده به سادگی قابل نصب و استفاده بوده و همه کاربران می توانند از قابلیت کلی آن که نهایت سرعت در کمترین میزان ارتباط است ؛ استفاده کنند. پیشنهاد می کنیم حتی برای یک بار هم که شده این نرم افزار مفید و ناآشنا را دانلود کرده تا با ارتباطی مطمئن تر به گشت و گذار در اینترنت بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final:
- بهینه سازی ارتباط های اینترنتی
- نهایت سرعت در کمترین Ping ها
- استفاده از متد  Traffic Shaping برای بهینه سازی
- سازگار با انواع کانکشن ها
- سازگار با انواع پروتوکل ها
- سازگار با انواع دیوارهای آتش
- مناسب برای اجرای بهتر بازی ها
- مناسب برای ارتباط های P2P یا نظیر به نظیر
- وجود یک گراف حرفه ای از آخرین تغییرات اینترنت
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …


دانلود و طریقه فعالسازی در ادامه مطلب .....


طریقه فعالسازی :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اینترنت خود را قطع کنید و سپس اقدام به نصب نرم افزار نمایید.
- در مرحله آخر می بایستی تیک مربوط به اجرای برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتی که برنامه به صورت خودکار اجرا شد. از محیط نرم افزار خارج شوید، لازم به ذکر است در برخی از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت کامل بسته نشده و آیکون آن در نوار وظیفه شما نمایان می شود و شما می بایستی با کلیک راست کردن بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit یا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نمایید.
- برای کرک کردن توجه داشته باشید حتما از نرم افزار خارج شوید در صورتی که نرم افزار به صورت خودکار اجرا شد میبایست از طریق Windows Task Manager از سربرگ Processes فایل cfosspeed.exe را انتخاب کرده و بر روی دکمه End process کلیک کنید.
سپس محتویات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار مثال : C:\Program Files\cFosSpeed کپی کرده سپس فایل lpk.reg را اجرا نمایید. سیستم خود را مجدد راه اندازی نمایید و از نرم افزار لذت ببرید!


حجم فایل : ۴  مگابایت

لینک دانلود :  لینک مستقیم |   لینک کمکی

پسورد :  www.tanindownload.com



برچسب ها : cFosSpeed, CFosSpeed v6.50.1810 Final, افزایش و بهینه سازی سرعت اینترنت, افزایش سرعت اینترنت, افزایش سرعت اینترنت ADSL, بهینه سازی سرعت اینترنت, دانلود CFosSpeed v6, دانلود رایگان CFosSpeed v6.50.1810 Final, دانلود نرم افزار, دانلود نرم افزار افزایش سرعت اینترنت, دانلود نرم افزار بهینه سازی, دانلود نسخه جدید CFosSpeed v6.50.1810 Final, نرم افزار CFosSpeed v6.50.1810 Final, نرم افزار افزایش سرعت اینترنت, نرم افزار بهینه سازی, نرم افزار قدرتمند بهینه سازی سرعت اینترنت


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد