به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

کدنویسی و تست آنلاین اپلیکیشن های جاوا

یکی از مشکلات کدنویس‌ها برای نوشتن اپلیکیشن‌های جاوا این هست که ابتدا باید کدهارو درون سیستم کلاینت بنویسند و سپس روی سرور و سایتشون امتحان و تست کنند اما سرویس آنلاین و رایگانی وجود داره که به وقت کدنویس‌ها احترام می‌گذاره!

با استفاده از سرویس آنلاین و رایگان AkShell به راحتی می‌تونید کدهاتون رو نوشته و بدون بردن روی سرور تستشون کنید.

برای ورود به سایت AkShell کلیک کنید.


به نقل از : www.nodiran.com

چگونه بدون هیچ گونه ردپایی اینترنت گردی کنیم؟

آیا گشت و گذار اینترنتی در حالت private mode یا incognito مرورگرها، واقعا شما را به صورت کامل محرمانه و پوشیده نگه می دارد؟ جواب این سوال منفی است. به شکل کاملا مشخصی شما با این قابلیت مرورگرها، باز هم هنگام استفاده از مرورگرتان، ردپاهایی از خود به جا می گذارید. در این مقاله قصد داریم شیوه ای را معرفی کنیم که وب گردی شما کاملا محرمانه باقی بماند.

 

    screen_shot_2011-06-12_at_16.19.21.png   


بقیه در ادامه مطلب . ..............

ادامه مطلب ...

معرفی گوشی سونی اریکسون Mix Walkman


تلفن جدید سونی اریکسون از خانواده واکمن، Mix Walkman نام دارد این تلفن امکان اتصال به شبکه های بی سیم Wi-Fi را داشته و رابط کاربری آن شبیه به Xperia mini است. Mix Walkman دارای صفحه نمایش لمسی می باشد و از چت اینترنتی و مرور صفحات وب پشتیبانی می کند. سونی اریکسون امکانات جذابی برای پخش موسیقی و دسته بندی موزیک ها به این گوشی اضافه کرده است. در ادامه مشخصات کامل این گوشی به همراه زمان عرضه آن را مشاهده خواهید کرد.


بقیه در ادامه مطلب . ..........

ادامه مطلب ...

عرضه لپ تاپ کروم پس از توافق گوگل و سامسونگ

سیستم عامل ‏ گوگل کروم ‏ را به یاد دارید؟ سیستم عامل ابری این شرکت که بر روی ‏ لپ تاپی عجیب ‏ با ظاهری ساده و به صورت آزمایشی فروخته میشد. حالا گوگل تصمیم گرفته فروش آزمایشی اش را متوقف کند و این تصمیم به خاطر شکست پروژه نبوده بلکه برعکس به نظر میرسد استقبال خوبی از سیستم عامل گوگل صورت گرفته و این شرکت قصد دارد جدی تر وارد بازار سیستم عامل بشود. ‏

به گزارش ورد آی تی به نقل از اینفو ورد , گوگل با دو شرکت بزرگ تولید کننده لپ تاپ یعنی سامسونگ و ایسر به توافق رسیده که تا چند ماه دیگر لپ تاپ هایی با سیستم عامل کروم را به بازار ارایه کنند. ‏

البته هنوز مشخص نیست که این لپ تاپ ها با چه مشخصات فنی و چه مدل هایی خواهند بود و آیا فقط با سیستم عامل کروم ارایه میشوند یا اینکه همراه آنها ویندوز هم وجود دارد. اما اگر چند ماه دیگر صبر کنید می توانید یک مورد جدید را به زندگی گوگلی تان اضافه کنید. ‏
‏ ‏

دانلود Perfect Keyboard v1.1.7 - نرم افزار تایپ لمسی در گوشی های

نرم افزار آندروید

Perfect Keyboard نرم افزاری بسیار کاربردی برای کاربران گوشی های آندروید می باشد ، این نرم افزار برای شما یک صفحه کلید لمسی را فراهم می سازد. حتی شما می توانید توسط Perfect Keyboard فرهنگ لغت مورد نظر را انتخاب کرده و در هنگام تایپ از آن استفاده کنید.

http://p30world.com/p30images/2/1390/23.3/perkey.jpg

ادامه مطلب ...

تم قهوه ای رنگ با گرافیک عالی برای گوشی های s60v5

 

Aero Brown Themes s60v5

 

 

در این مطلب یک تم قهوه ای رنگ و زیبا با نام Aero Brown برای گوشی های موبایل سری ۶۰ ورژن ۵ آماده کرده ایم. این تم با گرافیک عالی و در دو نسخه با آیکون های پیش فرض گوشی و آیکون های سفارشی آماده شده است. این تم با نور خوب و کاملا شفاف می باشد. شما هم اکنون و در ادامه می توانید این تم را با لینک مستقیم در ادامه مطلب دریافت نمایید.


ادامه مطلب ...

دانلود X-plore v1.52 نرم افزار فایل منجر قدرتمند مخصوص گوشی های

نرم افزار سیمبیان

X-plore نام نرم افزاری کاربردی برای مدیریت فایل ها در گوشی های همراه با سیستم عامل سیمبیان می باشد.

شما توسط این نرم افزار می توانید بروی فایل های خود عملیات Copy , Cut , Past , Delete , Send و... را انجام دهید . در نسخه جدید این نرم افزار موبایل قابلیت های جدیدی اضافه شده است . این نرم افزار بروی گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 5 و 3 قابل نصب است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/17.3/xplore.jpg

ویژگی های نسخه 1.52 نرم افزار X-plore :

- امکان حذف فایهای با قابلیت read-only

- امکان نمایش تصویر بعدی توسط کلید های چپ و راست

- آیکون جدید نرم افزار

- اضافه شدن بیش از 9 زبان به نرم افزار

و...


دانلود در ادامه مطلب . ................

ادامه مطلب ...