به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

اشتراک گذاری صفحه نمایش کامپیوتر خود با شبکه محلی


معمولا سرویس ها و برنامه هایی در وب است که به صورت رایگان محصولاتشان را عرضه میکنند اما باید از آزمون های پیچیده و یا ثبت نام , رد بشوید تا به فایل setups آنها برسیم. در این پست قرار است که یک برنامه کاربردی ساده را برای شما معرفی میکنیم که ScreenTask نام دارد یک برنامه برای به اشتراک گذاری صفحه نمایش در شبکه محلی یا همان local network است. کار این نرم افزار share کردن صفحه نمایش خود به وسیله ی wifi و یا LAN می باشد.   


 

 

در هنگامی که app اجرا شد به شما یک URL منحصر به فرد میدهد که میتوان با بسیاری از کامپیوتر های محلی به اشتراک گذاشت. از نکات مثبت این نرم افزار یا همان ScreenTask آن است که نیازی به هیچ گونه نصب و راه اندازی های سرویس های گیرنده ندارد. این بدین معناس که با استفاده از URL شما صفحه ی خود را به اشتراک گذاشت و کاربران دیگر میتوانند صفحه ی شما را در مرورگر وب در هر پلتفرم بدون نیاز به نصب هیچ برنامه ی اضافی ببینند.
راه اندازی این نرم افزار بسیار آسان است و خیلی سریع, به طوری که شما میتوانید آن را در یک فلش مموری هم داشته باشید زیرا کم حجم است اما نمیتوانید آن را در مموری اجرا کنید. این به درد آن کس از افراد میخورد که بین سیستم های یک شبکه در حال کار باشد. برنامه های دیگر به این صورت است که ابتدا باید آنها را نصب و بعد بر روی سیستم هدف هم, برنامه مخصوص گرفتن اطلاعات آن یکی برنامه را نصب کنید و دردسر زیادی دارد. اما این app فقط با چند کلیک ساده قابل اجرا بوده و نیازی هم به نصب ندارد. یکی دیگر از نکته های مثبت این نرم افزار open source بودن آن است
در صورت تمایل شما میتوانید برای صفحه نمایش خود برای اشتراک گذاری خصوصی یک نام کاربری و رمز عبور اختصاص کنید. برای این کار تیک گزینه ی”Private Task” بزنید و بعد در فیلد خالی نام کاربری و پسورد هر چه خواستید بزنید. بعد از انتخاب کردن بر روی شروع سرور کلیک کنید.


لینک دانلود

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد