به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

چگونه از سرویس نقشه گوگل در گوشی خود به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

چگونه از سرویس نقشه گوگل در گوشی خود به صورت آفلاین استفاده کنیم؟

با نزدیک‌تر شدن به ایام نوروز، ممکن است شما هم قصد مسافرت به شهرهای دیگر را داشته باشید. امروزه با توسعه فناوری و پیشرفت در زمینه تلفن‌های هوشمند، مسیریابی از طریق نقشه‌های گوگل بهترین راه برای مسیریابی در مسافرت‌های شهری تلقی می‌شود. برای استفاده از این قابلیت، تلفن شما باید به اینترنت متصل باشد تا اطلاعات مورد نیاز را بارگذاری کند و از آنجایی که ممکن است دسترسی به اینترنت و پوشش آنتن‌دهی در همه جا میسر نباشد، پبشنهاد می‌کنیم این مقاله کوتاه را از دست ندهید.

  

قبل از انجام هر کاری لطفا آخرین نسخه برنامه گوگل مپ را دانلود و نصب نمایید. سپس برنامه گوگل مپ را باز کرده و مکانی را که قصد مسافرت به آنجا را دارید پیدا کرده و روی آن زوم نمایید تا جزئیات آن بر روی نقشه کاملا نمایان شود.


Google-Maps-Offline

در کادر جستجوی نقشه، عبارت OK Maps یا okmap را وارد کرده و عمل جستجو را انجام دهید. بعد از چند ثانیه، در قسمت پایین صفحه، پیام ” The on-screen map has been cached ” نمایان می‌شود. با انجام این کار ناحیه مورد نظر شما در روی نقشه، بر روی دستگاه شما ذخیره می‌شود و در دفعات بعدی می‌توانید بدون دسترسی به اینترنت، جزییات این منطقه را مشاهده فرمایید.

این نکته را در نظر داشته باشید که با انجام مراحل بالا، فقط قادر خواهید بود منطقه‌ای به شعاع ۱۶ کیلومتر یا کمتر را با جزئیات کامل بر روی گوشی یا تبلت خود ذخیره نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد