به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

آموزش زبان انگلیسی EFU-English For You Elementry level (دانلود یا خرید)

 

این  مجموعه با 80 درس کامل میباشد  !

مجموعه ای عظیم و برتر را برای شما آماده کرده ایم که به عنوان برترین و کامل ترین مجموعه آموزش مکالمه حرفه ای زبان انگلیسی شناخته شده است. اگر شما هم به دنبال راهی آسان می گردید تا زبان انگلیسی را به راحتی فرا بگیرید و بتوانید به صورت حرفه مکالمه کنید این مجموعه ارزشمند را از دست ندهید.
شما می توانید به وسیله این پکیج ارزشمند در خانه برای خود بیش از 80 جلسه آموزشی زبان انگلیسی برگزار کنید که استاد شما در این کلاس ها کاملا حساب شده و حرفه ای بوده و شما را از مبتدی ترین ها تا حرفه ای ترین ها آموزش می دهد تا بتوانید به صورت واقعی در عمل حرفه ای مکالمه انگلیسی را انجام دهید به طوری که شما تا حدی شگفت انگیز مکالمه را فرا بگیرید.
نام این مجموعه عالی آموزش مکالمه زبان انگلیسی ، زبان انگلیسی برای شما یا English For You یا EFU می باشد که نام معروف و محبوبی در زمینه آموزش مکالمه زبان انگلیسی می باشد.
در این مجموعه توسط سه استاد آموزش داده می شوید که هریک از اساتید از سطح خاصی بهره می برد. شما در این مجموعه توسط اساتیدی آموزش خواهید دید که می توان گفت سه استاد واقعا حرفه ای در این زمینه هستند.
توضیحات بیشتر و مشاهده تصاویری از بخش های این مجموعه و دانلود آنها را در ادامه مطلب ببینید. در صورت نداشتن اینترنت پر سرعت برای خرید  مجموعه کامل آموزش مکالمه زبان انگلیسی از مبتدی تا حرفه ای English For You در 4 دی وی دی اورجینال و بسته بندی شکیل به قیمت 8000 تومان روی لینک زیر کلیک کرده و پس از دریافت محصول مبلغ آن را به مامور پستی پرداخت نمایید
یا 

+ توضیحات در ادامه مطلب . ..........

 

ادامه مطلب ...

Shaun The Sheep – سریال کارتونی بره ناقلا(دانلود یا خرید)

Shaun The Sheep Season 1 DVDRip (2006) Divx

نام انیمیشن: Shaun The Sheep Season 1 – فصل اول سریال کارتونی بره ناقلا

ژانر: انیمیشن ، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۲۰×8 دقیقه

حجم: ۲۰×110 مگابایت

کیفیت: DVDRip

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: انیمیشن فوق العاده زیبا و دیدنی بره ناقلا به مسائل خنده داری در یک مزرعه می پردازد. هربار گوسفندان با مسائلی روبرو می شوند و برای حل آن ها دست به کارهایی خنده دار می زنند و …


دانلود یا خرید پستی در ادامه مطلب . .........

ادامه مطلب ...

Nokia N8 تک ستاره تنها

تک ستاره رویائی نوکیا که حالا هم خانواده های جدیدی را نیز در کنار خود می بینید بلاخره پس از مدتها به بازارهای جهانی ارائه شد؛ N8 که بدون شک یکی از متفاوت ترین محصولات نوکیا در تاریخ تولیدات این شرکت است خصوصیات استاندارد و قابلیت های سخت افزاری محصولات پیشین این برند را بگونه ای متحول ساخته که تا بحال هیچگاه در نمونه دیگری با نام نوکیا مشاهده نشده است. پیش از این در مقاله ای جداگانه نگاه کوتاهی به مشخصات سخت افزاری این مدل نمودیم در مقاله پیش رو اما همزمان با حضور نسخه نهائی N8 در بازارهای جهانی بررسی کامل و جامعی از این مدل را ترتیب داده ایم با ما همراه شوید.



مدل و نام Nokia N8 ابعاد 12.9×59.1×113.5 میلی متر وزن 135 گرم صفحه نمایش 3.5 اینچ 360×640 پیکسل از نوع َAMOLED قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ دفترچه تلفن نامحدود بسته به حافظه داخلی کارت حافظه+حافظه داخلی Micro SD+256MB RAM+512MB+16GB ارتباطات GSM چهار بانده+GPS+Wi-Fi+3G+Bluetooth سیستم عامل Symbian^3 OS پردازنده ARM11 با فرکانس 680 مگاهرتز+3D Graphics وضوح دوربین 12.0 مگاپیکسل با قابلیت اتوفوکوس حداکثر وضوح فیلمبرداری 720p با 25 فریم در ثانیه ظرفیت باتری 1200mAh


بقیه در ادامه مطلب . .............

ادامه مطلب ...

نرم افزار نصب برنامه ها روی نوکیا بدون نیاز به ساین

برای شما تا به حال پیش آمده که در هنگام نصب بعضی نرم افزار ها با پیام های متفاوتی که همگی ناشی از ساین هست رو به رو شده اید ٫ در این پست آموزشی رو به شما خواهید گفت که در کمتر از ۳ دقیقه بتوانید هر نرم افزاری را که خواستید بدون نیاز به ساین نصب و به سایر فولدر های مخفی در گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۳ دست بیابید.
دقت کنید برنامه ها را همگی روی رم گوشی نصب کنید.

۱) فایل پیوست زیر را دانلود کنید (در ادامه مطلب قرار داده شده است)
۲) در فایل دریافتی باتوجه به مدل سیمبیان خود که ۹.۱ یا ۹.۲ هست پوشه مربوط را باز کنید.
۳) سه فایل به نام های HelloCarbide.sisx ٫ installserver.exe ٫ Y_Browser_3rdEd_088_3.SIS را در یک فولدر در رم گوشی خود قرار دهید.
۴) برنامه های HelloCarbide.sisx ٫ Y_Browser_3rdEd_088_3.SIS را به طور کامل نصب کنید.
۵) حال برنامه Y Browser را اجرا کنید و برنامه را باز نگه داشته و کلید منو را بزنید و وارد منوی گوشی خود بشوید در همین حال که برنامه Y Browser باز است برنامه HelloCarbide را اجرا کنید و در برنامه مسیر زیر را دنبال کنید Options>Menu1 و سپس Yes را بزنید.
۶) حال باز به برنامه Y browser بازگشته و به وسیله برنامه فایل installserver.exe را در مسیر C:\SYS\BIN قرار دهید ( کپی کنید ) ٫ پس از انجام اینکار فقط کافیست یکبار گوشی خود را ریست کنید.
تمام دیگر نگران ساین نباشید تمای برنامه ها را بدون نیاز به ساین نصب کنید .

دانلود در ادامه مطلب . ..............
ادامه مطلب ...

تم Infinity - مخصوص نوکیا S60 v 5 (زیبا و گرافیکی)

Pizero نام یکی از برجسته ترین تیم طراحان تم موبایل می باشد . تم های این گروه عموما در سایت ها مختلف به ازای دریافت مبلغی در دسترس قرار می گیرد و به فروش می رسند.

امروز درHojat WEBs یکی از تم های جدید این گروه که در سایت های مختلف از جمله سایت Ovi Store  ، هم اکنون به فروش می رسد را به صورت رایگان برای شما عزیزان تدارک دیده ایم . نام این تم که مخصوص گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد Infinity است .

این تم بسیار زیبا و گرافیکی بوده و چهره ای زیبا به گوشی شما می بخشد.


دانلود در ادامه مطلب . .........

ادامه مطلب ...

اسپمر Quick Comment نسخه رویال جدید(کرک شده)


QCCracked اسپمر Quick Comment نسخه رویال جدید(کرک شده)


سلام دوستان

این اسپمر توسط خودم (حجت)تست شده و واقعا کار میکنه

توصیه می کنم ۱۰۰ ٪ دانلود کنید


QuickCommentRoyal | BLaCkViRuS  | ۱٫۴۵ MB

از اونجایی که با تغییرات جدید بلاگفا تمامی اسپمر ها از کار افتادند امروز اسپمری رو براتون قرار میدیم که کاملاً کار میکنه و کرک شده هست

کرک شده توسط : BLaCkViRuS

برخی از ویژگی ها: (نقل قول از سازنده)

ارسال نظر به صورت خودکار

جستجوى خودکار براى پیدا کردن آخرین مطلب هر وبلاگ(جدیدترین پست)

قابلیت ارسال کامنت به آخرین مطلب هر وبلاگ(جدیدترین پست)

پیدا کردن لیست جدیدترین وبلاگها با قابلیت تنظیم تعداد

پیدا کردن لیست جدیدترین وبلاگها بر اساس موضوعات طبقه بندى شده

قابلیت اضافه کردن لیست آیدى وبلاگها از طریق فایل txt

قابلیت ادامه کار در صورتى که پست مورد نظر توسط نویسنده حذف شده باشد.

قابلیت درج شکلکها(Smile)

قابلیت ادامه کار در صورتى که پست مورد نظر توسط نویسنده حذف شده باشد

قابلیت ادامه کار در صورتى که قسمت نظرخواهى پست مورد نظر، توسط نویسنده وبلاگ، خصوصى یا غیر فعال شده باشد

قابلیت ادامه کار در صورتى که آدرس وبلاگ اشتباه وارد شده و یا وبلاگ مورد نظر حذف شده باشد

قابلیت ادامه کار در صورتى که وبلاگ توسط بلاگفا مسدود شده باشد

داراى رابط گرافیکى مناسب و فارسى بودن تمامى پیغام ها


دانلود در ادامه مطلب . ...........

ادامه مطلب ...