به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

تم Sign Blue Ray برای نوکیا S60V5 (سری 60 ورژن5)

رای این لحظه یک تم فوق العاده زیبا و جدید را برای شما عزیزان اماده کرده ایم.نام این تم زیبا Sign Blue Rayمیباشد که برای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم آماده شده است.پس زمینه این تم از یک عکس شلوغ و گرافیکی استفاده شده است.چیزی که جلوه ویژه ای به این تم داده است.پس میتوان این تم را یک تم گرافیکی فوق العاده دانست.دانلود تم زیبای Sign Blue Rayاز Hojat WEBs در ادامه مطلب....



رمز عبور : www.hojatwebs.blogsky.com


حجم : 2.90 مگ


اختصاصی Hojat WEBs با لینک مستقیم

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 22:01 http://2raghami.blogsky.com/

سلام.دوست عزیز.
ممنونم که بهمون سر زدی.
از این به بعد شما هم شهروند شهر 73 هتید.
همیشه به ما سر بزنی.
در ضمن اینکه شما اولین لینک ما هستی.تبریک میگم.

یوسف پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام دوست عزیز... وب خوبی دارید... من آدرس شما رو تو وب «پخش زنده بر روی ماهواره» دیدم... من از آقا علی پرسیدم که نحوه کددهی در رسیور X97 چطوره و اون هم بنده خدا گفت کار نکرده اطلاع نداره... رسیور من همینه مثل مال شما... آدرس وبم رو گذاشتم اگه براتون زحمتی نیست نحوه کددهی رو برام بنویسید... با تشکر فراوان...

یوسف پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 23:31 http://khalvatedelman.blogsky.com

سلام دوست عزیز... ممنون از راهنماییتون... من هم شما رو لینک کردم... شاد باشید در پناه ایزد منان... یا حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد