به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

به روز بمانید

جدیدترین اخبارها و دانلودهای موبایل-کامپیوتر و...

طراحی کاریکاتور توسط ,Caricature Studio 3.6

هنر طراحی کاریکاتور یا کشیدن کاریکاتور تا چندی پیش فقط نزد افرادی که با این هنر آشنایی داشته بوده و سایر افراد فقط می توانستند با دیدن تصاویر کشیده از آنها لذت برده و قادر به خلق اینگونه تصاویر نبوده اند ولی این کار نیز مانند بسیاری دیگر از کارها با آمدن کامپیوترها برای سایر افراد محقق شده و اکنون نرم افزارهای جالب که قادرند این توانایی را به افراد داده تا تصویر مورد نظر خود را تبدیل به کاریکاتورهای دلخواه نمایند،
ساخته و قابل دسترس می باشند. نرم افزار، Caricature Studio Green Screen یکی از آن دسته از نرم افزارهای خلق تصاویر کاریکاتور می باشند که با ابزار مناسبی که در اختیار کار قرار داده به راحتی این امکان را ایجاد نموده تا با وارد نمودن تصاویر به این نرم افزار و کمی اعمال سلیقه و استفاده از ابزارهای این نرم افزار کاریکاتورهای زیبا و جالب را پدید آورده و از دیدن حاصل کار خود لذت ببرید.

از دیگر توانایی ها و ابزار این نرم افزار فیلترهای جالب این نرم افزار می باشند که با اعمال این فیلترها افکت های جالبی را بروی تصاویر اعمال نموده، افکت هایی مانند قاب دور تصاویر، ایجاد نویز و… که بسته به سلیقه و نوع کار خود می توانید از آنها استفاده کنید. از دیگر توانایی های منحصر به فرد این نرم افزار که از تکنیک های فیلم های هالیوودی است، حذف زمینه تصویر مورد نظر و جایگزینی زمینه با تصویر دلخواه تنها با چند کلیک می باشد.
این نرم افزار همچنین قادر به ترکیب تصاویر و رتوش های جالب نیز بوده که در اینگونه رتوش ها شما قادرید تصویر فرد مورد نظر را درون تصویر دیگری برده و به عنوان نمونه چهره مورد نظر را جایگزین چهره هنر پیشگان و … بروی جلد مجلات یا پوستر های کنید.


روش کرک و لینک دانلود در ادامه مطلب . .........


قابلیت های کلیدی نرم افزار:

-          طراحی کاریکاتور از تصاویر دلخوده تنها با چند کلیک
-          ابزار مناسب جهت طراحی کاریکاتور
-          قابلیت اعمال افکت های جالب با استفاده از فیلترهای این نرم افزار
-          ابزار مناسب جهت حذف زمینه تصاویر و جایگزینی با تصاویر دلخواه
-          پشتیبانی از فرمت های رایج تصویر
-          دارای محیطی با قابلیت کاربری ساده و آسان
-          و…..


روش کرک:
پس از نصب، برنامه را اجرا نموده و از منوی Help گزینه Register را کلیک کنید. در پنجره ای که باز می شود، نام و سریال را بر اساس فایل سریال وارده کرده و کلید Register را کلیک نمایید.



تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۹
سایت سازنده : www.caricaturesoftware.com
منبع مطلب : ای اف دانلود
حجم دانلود : 6.48 مگابایت
لینک دانلود : مستقیم - کمکی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد